loading...
استقلال طلیعه دارفوتبال مادرآسیا
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
برنامه کامل ديدارهاي گروهي جام جهاني 2014 1 178 babaksteghlali
بالاخره سرمربی سابق اینتر میلان قراردادش را ثبت کرد 0 100 babaksteghlali
نقل وانتقالات فصل نوزدهم ۹۹-۹۸ 0 97 babaksteghlali
جدول انگليس ليگ برتر 2 279 babaksteghlali
اعلام گروه بندی مسابقات جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا 0 205 babaksteghlali
فولاد بهترين و آبي‌ها‌ ناکام‌ترين تيم هفته 0 161 babaksteghlali
لوگو های استقلالی 2 316 babaksteghlali
بنر استقلال تهران قهرمان توایران 2 247 alisteghlali
وزنه‌برداری قهرمانی جهان - لهستان 0 183 lilaabiposh
:: نسخه چاپی خبر روز ديدار استقلال و بوريرام هوا باراني است 0 137 lilaabiposh
نکونام: به رویانیان گفتم استقلالی هستم/ 0 174 lilaabiposh
قلعه نويي: از تمديد قراردادنكونام اطلاعي ندارم/ باشرايط آرماني فاصله داريم 0 166 lilaabiposh
تمرين استقلال با حضور نمايندگان AFC 2 269 alisteghlali
صعود یک پله ای ایران در تازه ترین رده بندی فیفا 0 164 lilaabiposh
گزارش تصویری/ دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان قزوین 0 246 alisteghlali
می‌خواهم یاد بگیرم که دلسرد نشوم/از اتفاقات بعد از دربی تعجب می‌کنم 0 195 alisteghlali
دیسیپلین قلعه‌نویی و کی‌روش شبیه هم است/ 0 190 babak0261
دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان 0 220 alisteghlali
موسوی: پشتکم قابل هواداران را نداشت/ با توصیه های کادرفنی صدر جدول را پس گرفتیم 0 191 alisteghlali
عسگری: فغانی 2 پنالتی برای استقلال نگرفت 0 178 alisteghlali
babaksteghlali بازدید : 147 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)
 

آشنایی با رویدادهای 10 دوره لیگ برتر فوتبال ایران

آشنایی با رویدادهای 10 دوره لیگ برتر فوتبال ایران
ورزش > فوتبال  - همشهری آنلاین:
اتفاقات و اخبار پربیننده‌ترین رشته ورزشی جهان؛ فوتبال، همواره از دغدغه‌های اهالی این رشته ورزشی بوده و هست

فوتبال ایران نیز از این امر مستثنا نبوده و نیست. علاقمندان به این رشته همیشه به دنبال کسب اخبار و اطلاعات کامل  و جدید بوده و هستند.

در ادامه مطلب اشاره‌ای کوتاه شده به اتفاقات و رویدادهای مهم و جالبی که در طی 10 دوره لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده است:

نخستین دوره:
قهرمانی پرسپولیس با کمک ملوان

نخستین دوره لیگ برتر (1380- 1379) با افزایش دو تیم نسبت به جام آزادگان با حضور 14 تیم (استقلال، پرسپولیس، فولاد، پاس تهران، ابومسلم، ذوب‌آهن، پیکان، برق شیراز، سپاهان، فجرسپاسی شیراز، سایپا، ملوان بندرانزلی، استقلال رشت و تراکتورسازی تبریز) آغاز شد.پروین

در این دوره رقابت اصلی برای قهرمانی بین سرخابی‌ها در جریان بود و پیش از برگزاری هفته بیست و ششم و پایانی، کمتر هوادار پرسپولیسی به قهرمانی تیمش امیدوار بود.

اما ملوان در خانه با یک گل استقلال را شکست داد تا پرسپولیس با مربیگری علی پروین با پیروزی خانگی برابر فجرسپاسی، با 49 امتیاز قهرمان نخستین دوره لیگ برتر لقب بگیرد.

استقلال با 48 امتیاز و فولاد با 45 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. تیم‌های استقلال رشت و تراکتورسازی تبریز هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

پرگل‌ترین پیروزی فصل را ابومسلم در هفته پایانی برابر استقلال رشت کسب کرد که این تیم را در ورزشگاه خانگی با نتیجه 9 بر 2 شکست داد.

غلامرضا عنایتی با 7 گلی که در آن بازی به ثمر رساند، ضمن ثبت رکورد بیشترین تعداد گل در یک دیدار، در نهایت با 17 گل زده آقای گل نخستین دوره لیگ برتر معرفی شد.

دومین دوره لیگ برتر:
سپاهان شگفتی ساز شددومین دوره لیگ برتر

تیم‌های استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان به عنوان تیم‌های برتر دسته اول جواز حضور در دومین دوره لیگ را کسب کردند، مسابقاتی که همچنان با 14 تیم برگزار شد و در نهایت شاگردان فرهاد کاظمی شگفتی‌ساز این جام لقب گرفتند.

سپاهانی‌ها با فرهاد کاظمی در حالی پس از رقابتی نزدیک با پاس تهران و پرسپولیس، جام قهرمانی دومین دوره لیگ برتر را بالای سر بردند که با متوقف کردن پرسپولیس در هفته بیست و چهارم قهرمان زودهنگام این مسابقات لقب گرفتند.

صنعت نفت آبادان و ملوان انزلی هم با 26 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ابومسلم، به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

پیروزی 5 بر 2 سایپا در اهواز برابر استقلال این شهر پرگل‌ترین مسابقه این جام و برتری 3 بر 2 پاس برابر سپاهان در هفته آخر که باعث نایب قهرمانی این تیم تهرانی شد، پر حرف و حدیث‌ترین دیدار این مسابقات بود.

در این دوره ادموند بزیک با 13 گل بهترین گلزن این رقابت‌ها معرفی شد.

سومین دوره لیگ برتر:
باخت استقلال؛ قهرمانی پاس

پگاه گیلان یا استقلال رشت که با نام جدید در جام سوم حضور یافته بود به همراه شموشک نوشهر، تیم‌های برتر دسته اول بودند که به لیگ برتر راه یافته بودند.سومین دوره لیگ برتر

استقلال با امیر قلعه‌نویی که تا هفته‌های پایانی صدرنشین بود، با شکست 2 بر یک در زمین استقلال اهواز و برد 4 بر 3 پاس برابر سپاهان در اصفهان، در پایان هفته بیست و پنجم صدرنشینی به پاس رسید.

پاس در بازی آخر برابر استقلال اهواز در ورزشگاه دستگردی به برتری 5 بر صفر دست یافت و به عنوان قهرمان سومین دوره لیگ برتر شناخته شد.

تیم‌های سایپا و شموشک نوشهر هم قعرنشینان این مسابقات بودند، اما با توجه به تغییرات ایجاد شده در نحوه برگزاری این جام و افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر به 16 تیم، علاوه بر تیم‌های صباباتری و ملوان (صدرنشینان جدول دسته اول) این دو تیم در دیدارهای پلی‌آف، با برتری برابر شهیدقندی یزد و صنعت نفت آبادان در مسابقات دوره‌ای، در لیگ برتر باقیماندند.

پیروزی 8 بر 2 پرسپولیس در هفته نخست برابر پگاه گیلان پرگل‌ترین مسابقه جام سوم بود و علی دایی با 16 گل زده عنوان آقای گل این جام را از آن خود کرد.

ستا‌ره‌های پرسپولیس با وینگو بگوویچ، یکی از پرحاشیه‌ترین دوران این تیم را رقم زدند.

چهارمین دوره لیگ برتر:
درخشش فولاد خوزستانچهارمین دوره لیگ برتر

در روزهایی که سرخابی‌ها اسیر حاشیه‌های بسیاری بودند، ملادن فرانچیچ با تکیه بر جوانان فولاد از جمله میرزاپور، کعبی، مبعلی، علوی، بداوی و ...که خیلی‌ها آنها را ماحصل جوانگرایی ارزشمند لوکا بوناچیچ می‌دانستند، مقتدرانه قهرمان چهارمین دوره لیگ برتر شدند.

این تیم پس از توقف ذوب‌آهن برابر پاس و برتری 2 بر صفر مقابل پگاه در هفته بیست و پنجم، قهرمانی خود را مسجل کرد.

تیم‌های پیکان تهران و پگاه گیلان نیز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

پیروزی 6 بر صفر استقلال اهواز برابر شموشک نوشهر بهترین نتیجه و تساوی 4 بر 4 صباباتری و برق شیراز پرگل‌ترین دیدار این جام بود.

رضا عنایتی مهاجم استقلال با 20 گل‌زده، برای دومین‌بار عنوان آقای گل لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

پنجمین دوره لیگ برتر:
نخستین قهرمانی قلعه‌نویی و استقلال

در این دوره شهید قندی یزد و راه آهن شهرری به عنوان تیم‌های برتر لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.پنجمین دوره لیگ برتر

استقلال با قلعه نویی در این فصل در رقابتی نزدیک با پاس، با 59 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.

تیم پاس با 58 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

پاس در هفته بیست و هفتم در ورزشگاه خانگی پیروزی 4 بر 2 را با تساوی 4 بر 4 عوض کرد و همان دو امتیاز باعث شد، شاگردان مصطفی دنیزلی از رسیدن به قهرمانی محروم شوند.

پیروزی 7 بر یک پاس تهران برابر فولادخوزستان پرگل‌ترین مسابقه این دوره بود.

رضا عنایتی با 21 گل زده برای سومین بار عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد و رکورد دیگری را در این مسابقات به نام خود به ثبت رساند.

تیم‌های شهید قندی و شموشک نوشهر هم به دسته پایین‌ سقوط کردند.

ششمین دوره لیگ برتر:
اشتباه داور؛ اقبال دایی و سایپا

در این دوره مس کرمان و پگاه گیلان از دسته اول صعود کردند.

تیم سایپا با علی دایی با اشتباه فراموش نشدنی کمک داور دیدار استقلال اهواز و مس کرمان، برای نخستین مرتبه قهرمان لیگ برتر شدند.ششمین دوره لیگ برتر

پس از اتفاقات جام جهانی 2006 آلمان، علی دایی به تیم سایپا پیوست اما پس از اینکه در میانه فصل ناگهان ورنر لورانت آلمانی از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد، دایی هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده گرفت و در رقابتی نزدیک با استقلال اهواز، استقلال و پرسپولیس، این تیم قهرمان لیگ برتر شد.

در هفته بیست و هشتم و در دقایق پایانی دیدار استقلال اهواز و مس کرمان، کمک داور دوم مسابقه به اشتباه گل صحیح استقلال اهواز را مردود اعلام کرد و این تیم از رسیدن به قهرمانی محروم شد.

دایی پس از قهرمانی با سایپا به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

پیروزی 4 بر صفر سپاهان برابر استقلال اهواز، جالب‌ترین مسابقه این جام بود.

عرفان اولروم از ابومسلم و مهدی رجب‌زاده از ذوب‌آهن با 17 گل، مشترکا عنوان آقای گل جام را کسب کردند.

هفتمین دوره لیگ برتر:
قهرمانی پرسپولیس در دقیقه 7+90

در این دوره تیم‌های لیگ برتر به عدد 18 رسید. فولاد خوزستان و راه آهن که در پایان لیگ ششم در قعر جدول قرار داشتند، در دیدارهای پلی آف با تراکتورسازی تبریز و شهرداری، بازی کردند و در نهایت راه آهن به عنوان تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.هفتمین دوره لیگ برتر

شیرین فراز کرمانشاه و پگاه گیلان به عنوان تیم‌های برتر دسته اول و تیم صنعت نفت آبادان با رای دیوان عدالت اداری و پس از پیروزی در پرونده تخلف راه آهن، هم به تیم‌های این دوره لیگ برتر اضافه شدند.

بازگشت افشین قطبی به ایران و قبول سرمربیگری پرسپولیس هم از اتفاقات جالب این دوره بود.

قطبی در دیدار پایانی در برابر سپاهان و در دقیقه 7+90، پرسپولیس را با 59 امتیاز برای دومین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند.

فیفا به خاطر شکایت رافائل مهاجم پیشین پرسپولیس 6 امتیاز از این تیم کسر کرده بود و سپاهان هم که به خاطر اتفاقات بازی رفت با پرسپولیس و مصدومیت سرباز احمدی با کسر 3 امتیاز مواجه شده بود، با 58 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

انتقال پر حرف و حدیث پاس تهران به همدان هم در کنار تمام این مسائل، حاشیه‌های لیگ هفتم را بیشتر کرد.

پیروزی 5 بر صفر پرسپولیس برابر شیرین فراز کرمانشاه و راه‌آهن برابر پیکان از بهترین نتایج این دوره بود.

شیرین فراز کرمانشاه و صنعت نفت آبادان در پایان این دوره به دسته اول سقوط کردند.هشتمین دوره لیگ برتر

هشتمین دوره لیگ برتر:
قهرمانی دوباره استقلال و قلعه‌نویی

در این دوره تیم‌های پیام مشهد و سپاهان نوین اصفهان از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردند، ولی فولادخوزستان با خرید امتیاز سپاهان نوین لیگ برتری شد.

در این دوره تیم‌های استقلال و ذوب آهن‌ اصفهان رقابت نزدیکی برای رسیدن به قهرمان داشتند که در هفته پایانی در حالیکه ذوب‌آهن برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت، در اهواز تن به شکست سنگین 4 بر یک برابر فولاد داد و به این ترتیب استقلال با ‌‎امیر قلعه‌نویی با پیروزی یک بر صفر برابر پیام در مشهد جام قهرمانی را بالای سر برد.

با توجه به تغییر در نحوه برگزاری مسابقات لیگ، در پایان این مسابقات تیم‌های پیام خراسان، داماش گیلان و برق شیراز به دسته اول سقوط کردند.

آرش برهانی از استقلال با 21 گل زده، عنوان آقای گل جام را کسب کرد و پیروزی 6 بر 3 ذوب آهن برابر سایپا، پرگل‌ترین مسابقه لیگ بود.

نهمین دوره لیگ برتر:
آغاز رکوردشکنی قلعه‌نویی با سپاهان

ازجمله اتفاقات جالب این دوره می‌توان به صعود تیم‌های استیل آذین، تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر از لیگ دسته اول به لیگ برتر و حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان و کوچ استقلالی‌ها به این تیم اشاره کرد.

در این دوره رقابت اصلی بین تیم‌های اصفهانی (سپاهان و ذوب‌آهن) بود. ناکامی ذوب‌آهن با ابراهیم‌زاده در هفته‌های پایانی زمینه‌ساز دومین قهرمانی سپاهان با قلعه‌نویی شد.

سپاهان با 6 امتیاز اختلاف با ذوب‌آهن عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بازگشت مهدوی‌کیا به فوتبال ایران و پیوستن او به تیم استیل آذین در اواخر مسابقات یکی دیگر از اتفاقات این جام بود.

پیروزی 6 بر 2 استیل آذین برابر مس در کرمان پرگل‌ترین مسابقه این جام بود.

عمادرضا از سپاهان با 19 گل زده عنوان آقای گلی را بدست آورد.

تیم‌های مقاومت سپاسی شیراز، ابومسلم مشهد و استقلال اهواز نیز به دسته اول سقوط کردند.

نهمین و دهمین دوره لیگ برتر

دهمین دوره لیگ برتر:
قلعه‌نویی و سپاهان؛ ثبت یک رکورد تازه

اجرای قانون سقف قراردادها، مهمترین موضوع دهمین دوره لیگ برتر بود.

در این دوره تیم‌های نفت تهران، صنعت نفت آبادان و شهرداری تبریز از دسته اول به لیگ برتر صعود کردند.

از ابتدای این جام مثلث قهرمانی بین تیم‌های سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن شکل گرفت و در نهایت بار دیگر سپاهانی‌ها با قلعه‌نویی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

امیر قلعه‌نویی با 4 قهرمانی که 3 قهرمانی آن پشت سر هم بود به همراه سپاهان با 3 قهرمانی، رکوردداران این جام لقب گرفتند.

بازگشت وحید هاشمیان به فوتبال ایران هم از اتفاقات جالب این مسابقات بود.

مسئولان تیم استیل آذین با خرید ستاره‌های لیگ، مدعی قهرمانی بودند اما روز به روز این تیم افول کرد و در نهایت به دسته اول سقوط کرد.

برد 6 بر یک شهرداری تبریز برابر استیل آذین در تهران، پرگل و مهمترین مسابقه لیگ بود. این نتیجه باعث سقوط قطعی استیل آذین و ماندن شهرداری در لیگ شد.

رضا نوروزی که در هفته سی و سوم این مسابقات به تنهایی 5 مرتبه دروازه پاس همدان را باز کرده بود، با 24 گل آقای گل لیگ برتر شد. همچنین وی بیشترین گل زده توسط یک مهاجم در طول یک دوره لیگ را هم به خود اختصاص داد.

babaksteghlali بازدید : 161 جمعه 04 آذر 1390 نظرات (0)

استقلال 3- شاهین 2؛ سه امتیاز شیرین با

هت‌تریک جباری+فیلم

آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با

برتری استقلال خاتمه یافت.



به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آخرین مسابقه این هفته دو تیم استقلال و شاهین در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 3-2 استقلال خاتمه یافت و آبی پوشان پایتخت با 30 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستادند.

ستاره این دیدار بدون شک مجتبی جباری بود که سه بار در دقایق 45، 53 از روی نقطه پنالتی و 95 برای استقلال گلزنی کرد تا تیمش صاحب یک برد دلچسب شود.

برای شاهین نیز مسعود نظرزاده در دقیقه 65 و لک چیرا در دقیقه 88 گلزنی کردند.

استقلال هم اکنون با سه امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده دومی نفت تهران در صدر ایستاده است. شاهین نیز که با یک امتیاز می توانست به رده هفتم برسد، با همان 18 امتیاز قبلی اش از رده دهم تکان نخورد.

قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود که به میداوودی از استقلال و طالبلو از شاهین کارت زرد نشان داد.

برای تماشای گل های این مسابقه اینجا را کلیک کنید.
babaksteghlali بازدید : 145 پنجشنبه 12 آبان 1390 نظرات (0)

هفته سيزدهم تا شانزدهم

اعلام برنامه مسابقات ليگ برتر

برنامه رقابتهاي ليگ برتر فوتبال از هفته سيزدهم تا شانزدهم از سوي سازمان ليگ برتر اعلام شد.


  به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛

هفته سیزدهم -جمعه 27/8/90

پیروزی – فولاد مبارکه – ورزشگاه آزادی تهران – ساعت 20/16

شاهین – مس کرمان – ورزشگاه بهشتی بوشهر – ساعت 15:15

ملوان بندرانزلی – مقاومت سپاسی – ورزشگاه تختی انزلی – ساعت 15/15

فولاد خوزستان – تراکتورسازی – ورزشگاه تختی اهواز – ساعت 45/16

راه آهن – سایپا – ورزشگاه اکباتان تهران – ساعت 15/15

شهرداری تبریز – نفت تهران – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز – ساعت 30/14

مس سرچشمه – داماش گیلان – ورزشگاه باهنر کرمان – ساعت 15/15

ذوب آهن – نفت آبادان – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان – ساعت 15/15

شنبه 28/8/90-هفته سیزدهم

صبای قم – استقلال – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم – ساعت 30/16

سه شنبه 1/9/90-هفته چهاردهم

داماش –ذوب آهن-ساعت 15:15-شهید عضدی-رشت

سایپا-پیروزی-ساعت 15:15-آزادی-تهران

چهارشنبه2/9/90-هفته چهاردهم

مس کرمان-ملوان-ساعت 15:00-شهید باهنر-کرمان

فولاد مبارکه-فولاد خوزستان-ساعت 15:15-ذوب آهن-فولاد شهر اصفهان

فجر شهید سپاسی-مس سرچشمه-ساعت 15:15-حافظیه-شیراز

نفت آبادان-شهرداری تبریز-ساعت 15:15-تختی-آبادان

پنجشنبه3/9/90-هفته چهاردهم

نفت تهران-صبا قم-ساعت 15:15-دستگردی-تهران

تراکتورسازی-راه آهن-ساعت 15:15-یادگار امام (ره)-تبریز

استقلال-شاهین بوشهر-ساعت 16:45-آزادی-تهران

هفته پانزدهم-جمعه 11/9/90

ملوان-سایپا-ساعت 15:15-تختی-انزلی

پیروزی-تراکتورسازی-ساعت 15:00-آزادی-تهران

شنبه12/9/90-هفته پانزدهم

مس سرچشمه-مس کرمان-ساعت 15:00-باهنر-کرمان

نفت تهران-نفت آبادان-ساعت 15:00-دستگردی-تهران

ذوب آهن-فجر شهید سپاسی-ساعت 15:15-ذوب آهن-فولاد شهر

صبا قم-داماش گیلان-ساعت 15:15-یادگام امام(ره)-تبریز

شاهین –فولاد مبارکه-ساعت 15:15-تختی-بوشهر

فولادخوزستان-راه آهن-ساعت 15:30-تختی-اهواز

جمعه 18/9/90-هفته شانزدهم-ساعت 15:00

داماش-نفت تهران-عضدی-رشت

فجر شهید سپاسی-شهرداری تبریز-حافظیه-شیراز

سایپا-شاهین-انقلاب-کرج

مس کرمان-صبا قم-باهنر-کرمان

فولاد مبارکگه-ذوب آهن-ذوب آهن-فولاد شهر

تراکتورسازی-مس سرچشمه-یادگار امام (ره)-تبریز

فولاد خوزستان-ملوان-تختی-اهواز

استقلال –نفت آبادان-آزادی-تهران

شنبه 19/9/90-هفته شانزدهم-ساعت 15:00

راه آهن-پیروزی-آزادی-تهران

 

درباره ما
Profile Pic
خبر و نظر , عکس وتصویر , شایع وحقیقت , نقل وانتقالات , عزل ونصب ونتایج بازیهایش درلیگ برتر ایران بازیهای جام باشگاه های اسیا و جام حذفی واخبارسایت استقلال تهران را دراینجابخوانید وببینید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور تایلند
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت آیتونز
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • سایت رسمی استقلال تهران:استقلال اعتبارواحترام لیگ ایران ...
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • سایت رسمی استقلال تهران-گالری عکس وتصویر
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 10,821
  • بازدید کلی : 125,808
  • کدهای اختصاصی
    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net Flag Counter