loading...
استقلال طلیعه دارفوتبال مادرآسیا
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
برنامه کامل ديدارهاي گروهي جام جهاني 2014 1 179 babaksteghlali
بالاخره سرمربی سابق اینتر میلان قراردادش را ثبت کرد 0 100 babaksteghlali
نقل وانتقالات فصل نوزدهم ۹۹-۹۸ 0 97 babaksteghlali
جدول انگليس ليگ برتر 2 280 babaksteghlali
اعلام گروه بندی مسابقات جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا 0 206 babaksteghlali
فولاد بهترين و آبي‌ها‌ ناکام‌ترين تيم هفته 0 161 babaksteghlali
لوگو های استقلالی 2 316 babaksteghlali
بنر استقلال تهران قهرمان توایران 2 248 alisteghlali
وزنه‌برداری قهرمانی جهان - لهستان 0 183 lilaabiposh
:: نسخه چاپی خبر روز ديدار استقلال و بوريرام هوا باراني است 0 137 lilaabiposh
نکونام: به رویانیان گفتم استقلالی هستم/ 0 174 lilaabiposh
قلعه نويي: از تمديد قراردادنكونام اطلاعي ندارم/ باشرايط آرماني فاصله داريم 0 167 lilaabiposh
تمرين استقلال با حضور نمايندگان AFC 2 269 alisteghlali
صعود یک پله ای ایران در تازه ترین رده بندی فیفا 0 164 lilaabiposh
گزارش تصویری/ دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان قزوین 0 247 alisteghlali
می‌خواهم یاد بگیرم که دلسرد نشوم/از اتفاقات بعد از دربی تعجب می‌کنم 0 196 alisteghlali
دیسیپلین قلعه‌نویی و کی‌روش شبیه هم است/ 0 190 babak0261
دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان 0 220 alisteghlali
موسوی: پشتکم قابل هواداران را نداشت/ با توصیه های کادرفنی صدر جدول را پس گرفتیم 0 191 alisteghlali
عسگری: فغانی 2 پنالتی برای استقلال نگرفت 0 179 alisteghlali
babaksteghlali بازدید : 154 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

استقلال ۳ - پيكان صفر
سبقت ۳ امتيازى با پيكان
گلها:ويسنته آرزه(دقيقه ۱۹) ،فرزاد حاتمى(دقيقه ۶۰) و فرهاد مجيدى(دقيقه ۷۷) براى استقلال
داور: تورج حق وردى،كمكها:محمدرضا ابوالفضلى و عليرضا ايلدروم
اخطار: فرهاد مجيدى
ورزشگاه: آزادى
تماشاگر: حدود ۲ هزار نفر

پيكان
:

حسين آشنا، جلال كاملى مفرد،وحيد حيدريه ،مسعود ميكاييلى ، داود حقى، حكيم نصارى (از دقيقه ۵۹ اميرمير بزرگى)،حميدرضا ديو سالار،محمدرضا طهماسبى، سيد احمد مهديزاده،رضا معقولى(از دقيقه ۵۶ ايمان مبعلى) و ژوسلى فريرا(از دقيقه ۷۱ رضا طاهرى)
سرمربى:فيروز كريمى

استقلال

مهدى رحمتى، حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقى، خسرو حيدرى، هاشم بيك زاده، سياوش اكبرپور،عباس محمدرضايى(از دقيقه ۶۶ فرهاد مجيدى)، مجتبى جبارى(از دقيقه ۸۹ ميثم بائو) ،فرزاد حاتمى، جى لويد ساموئل , ويسنته آرزه(از دقيقه ۵۵ على حمودى)
سرمربى: اميرقلعه نويى
شرح گلها
گل اول استقلال: بعد از يك حركت تركيبى

فرهادمجیدی

دامنه دار، ويسنت آرزه در پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يك شوت زمينى زيبا از مقابل تير مقابل توپ را دور از دستان حسين آشنا وارد دروازه پيكان كرد.
گل دوم استقلال: ارسال مواج بيك زاده در محوطه جريمه پيكان با تاثير گذارى اكبر پور و ضربه فرزادحاتمى به گل نشست .
گل سوم استقلال: اشتباه حسين آشنا در دفع توپ باعث شد تا مجيدى با فرصت طلبى خود توپ را وارد دروازه كرد .


حاتمی

لحظات حساس
دقيقه :۵ ضربه كاشته رضا معقولى به شكل خطرناكى از بالاى دروازه به بيرون رفت.
دقيقه :۱۸ روى يك ارسال خوب از راست توسط حيدرى توپ در داخل محوطه جريمه پيكان به فرزاد حاتمى رسيد تا با يك برگشت پربه او با فاصله اندك از كنار دروازه راهى خارج شود.
دقيقه :۴۷ هاشم بيك زاده از راست توپ خوبى را در داخل محوطه جريمه پيكان براى حاتمى فرستاد كه ضربه سر اين بازيكن با فاصله كم از كنار دروازه به بيرون رفت.

فرهادمجیدی

شرح بازى

در يك روز بارانى و در شرايطى كه تماشاگر اندكى براى تماشاى ديدار ۲ تيم پيكان و استقلال به ورزشگاه آزادى آمده بود، استقلال توانست در يك بازى پر گل پيكان را شكست داده و موقعيت خود را در صدر جدول بيشتر از گذشته تثبيت كند.پيكانى ها كه فيروز كريمى را به جاى ويسى بر روى نيمكت سرمربيگرى خود نشانده بودند در ارائه يك فوتبال معمولى هم عاجز بودند و همين مساله سبب شد تا استقلاليها با كمترين انرژى ممكن نبض بازى را در دست بگيرند.استقلاليها اگر چه در ۴۵ دقيقه اول بازى تنها يك گل را بثمر رساندند اما همواره تيم برتر ميدان بودند ضمن اينكه پيكانى ها نيز با آن تيم مورد انتظار فاصله داشتند و همه موقعيتهاى آنها پيش از رسيدن توپ به درون محوطه جريمه استقلال توسط مدافعان اين تيم دفع مى شد ضمن اينكه تا استقلال پس از تساوى در داربى بزرگ پايتخت و انتقاداتى كه به آنها مى شد با يك پيروزى خوب و پر گل اندكى از حاشيه ها موجود فاصله گرفت.
babaksteghlali بازدید : 180 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

پیروزی قاطعانه استقلال تهران مقابل تیم الاتفاق عربستان در مرحله پلی آف جام باشگاههای آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه های تصویری عرب زبان منطقه داشته است


به گزارش ایرنا، كارشناسان اكثر این رسانه برتری 3 بر یك استقلال را منصفانه توصیف كردند و بر این باوربودند كه این برد قاطعانه استقلال نتیجه نمایش بسیار خوب بازیكنان این تیم در طول مسابقه و اجازه ندادن به تیم الاتفاق برای خودنمایی در این دیدار است.

كارشناس مغربی سعودی اسپورت در این زمینه معتقد است: سطح فوتبال باشگاه های ایران بالاتر از سطح لیگ عربستان است و برد 3 بر یك استقلال یا برتری نسبی یكی دوسال اخیر تیم های ایران گواه این مدعاست.

تحلیلگران شبكه دبی اسپورت نیز بازی استقلال را تحسین كردند و غفلت مدافعان تیم الاتفاق از مهارت و سرعت آرش برهانی مهاجم برجسته استقلال را یكی از عوامل این باخت دانستند.

استقلال تهران

محمد غراب بازیكن سابق تیم ملی امارات به این شبكه گفت: نظم تیمی استقلال و بستن راه های نفوذ تیم الاتفاق بر اثر اطلاع و شناخت كافی كه مربیان استقلال از تیم حریف داشتند رمز این برد بود ضمن اینكه نباید از حضور و تشویق بی وقفه بیش 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه بزرگ آزادی به راحتی بگذریم.

مفسر فوتبال شبكه العراقیه نیز این برد را حق مسلم استقلال دانست و گفت: برغم غایب بودن چند بازیكن صاحب نام استقلال امثال زندی و تیموریان و نتایج نه چندان خوب استقلال در هفته های اخیر لیگ ایران اما این تیم نمایش بسیار خوبی داشت و ثابت كرد كه برای دیگر تیم ها در دیدارهای آتی در مرحله گروهی جام قهرمانان باشگاه های آسیا حریفی قدرتمند و مدعی است.

گوینده شبكه ابوظبی اسپورت نیز بازی هجومی تیم فوتبال استقلال را مورد ستایش قرار داد و گفت: راز برتری استقلال در این دیدار این است كه بازیكنان این تیم عقب نشینی نكردند و بازی هجومی و حماسی خود را حتی پس از دقایقی كه گل مساوی را دریافت كردند ادامه دادند .

آرش برهانی یکی ازبهترین بازیهایش راانجام داد

در این میان برخی كارشناسان شبكه های عربی مصدومیت دو مهاجم گلزن الاتفاق به نامهای تیگالی و لازرونی و عدم حضور برانكو ایوانكوویچ در كنار تیم را از عوامل موثر در روند ناكامی تیم الاتفاق دانستند و گفتند البته این بهانه كافی برای باخت سنگین 3 بر صفر الاتفاق مقابل استقلال نیست چون تیم حریف نیز با مصدومیت های متعدد به میدان آمده بود و دیدیم كه نمایش خوبی در زمین پیاده كرد.

دیدار استقلال ایران و الاتفاق عربستان كه عصر شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد توسط 12 شبكه تلویزیونی عربی بصورت زنده پخش شد.

 

 

babaksteghlali بازدید : 166 دوشنبه 16 آبان 1390 نظرات (0)
تيم داوري مسابقه فردا مشخص شد  تصوير خبر

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، با اعلام مسئولين برگزار كننده جام ولايت، سعيد مظفري زاده با كمك محمد رضا ابوالفضلی و بابک داوری مسابقه فرداي دو تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس را از ساعت 16 و 30 دقيقه قضاوت مي كند.

babaksteghlali بازدید : 182 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)

استقلال با گل میداوودی به صدر بازگشت

آبی پوشان پایتخت با پیروزی مقابل قعرنشین لیگ، به

 صدرنشینی نفت تهران پایان داد و به رتبه نخست صعود جدول

 رده‌ندی صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه بازی های هفته دوازدهم فوتبال لیگ برتر کشور از ساعت 17:45 دقیقه امروز تیم های استقلال و مس سرچشمه کرمان در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که در پایان آبی پوشان پایتخت با یک گل میهمان خود را شکست دادند و با 26 امتیاز دوباره به صدر جدول رده بندی بازگشتند.

در همان دقیقه نخست نادر فتح اللهی هافبک میهمان از زمین اخراج شد تا تیم اصغر شرفی 10 نفره شود. پس از این اخراج، بازی یک گله شد و این بازیکنان استقلال بودند که البته حملاتی نه چندان خطرناک بر روی دروازه مس اینجاد کردند.

در دقیقه 56 بالاخره قفل دروازه مس سرچشمه باز شد و میلاد میداوودی با شوتی سنگین از درون محوطه جریمه تنها گل تیمش را به نام خود ثبت کرد.

در دقیقه 84 نیز آندرانیک تیموریان پس از درگیری لفطی با بازیکن خودی از زمین اخراج شد تا هر دو تیم 10 نفره به کار ادامه بدهند.

این هشتمین برد فصل شاگردان پرویز مظلومی بود. مس سرچشمه نیز نهمین باخت خود را ترجبه کرد، با همان 7 امتیاز قبلی از رده هجدهم تکان نخورد.
babaksteghlali بازدید : 191 سه شنبه 03 آبان 1390 نظرات (0)

فریدون زندی: اجازه شگفتی‌ساز شدن به شیرین‌فراز نمی‌دهیم./


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تیم های دسته اولی همیشه در جام حذفی شگفتی ساز می شوند، اما اجازه این کار را به شیرین فراز نمی‌دهیم.
 
فریدون زندی هافبک تیم استقلال درخصوص دیدار مقابل شیرین فراز در جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: جام حذفی مثل لیگ برتر برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. باید در این دیدار پیروز شویم و به مراحل بالاتر صعود کنیم. جام حذفی را باید جدی گرفت؛ زیرا قهرمان این مسابقات به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند.

وی افزود: شیرین فراز در لیگ یک بازی کند و ما چندان شناختی از حریف نداریم، ولی نباید این تیم را دستکم بگیریم .تیم های دسته یک همیشه در جام حذفی شگفتی ساز می شوند.


زندی در خصوص رهایی از مصدومیت و اولین بازی اش برای استقلال گفت: چند هفته‌ای بود که منتظر چنین موقعیتی بودم و خوشبختانه نصیبم شد. خوشحالم در اولین بازی‌ام برای استقلال برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسیدیم. نکته‌ای که برایم مهم‌تر بود، این مسئله است که توانستم بعد از 4 ماه بازی کنم؛ چون شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتم.



وی در پایان عنوان کرد: ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و علاوه بر لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رویمان است. باید تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج لازم را به دست اوریم و دل هواداران را شاد کنیم.
babaksteghlali بازدید : 208 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (0)

استقلال برای سومین بار پیاپی پرسپولیس را شکست داد و صدرنشین شد./


تیم فوتبال استقلال با پیروزی در دربی هفتاد و یکم به صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تیم پرسپولیس و استقلال برای هفتاد و یکمین دربی پایتخت را برگزار کردند که طی آن آبی پوشان با دو گل از سد حریف سنتی خود گذشتند و با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم در صدر جدول رده بندی ایستادند.

در نیمه نخست استقلال بهتر از حریف بازی کرد و فرصت های گل بیشتری نیز داشت که یک بار آن تبدیل به گل شد. فرهاد مجیدی در دقیقه 15 روی پاس مجتبی جباری برای آبی پوشان گلزنی کرد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 شوت میلاد میداوودی به دیرک عمودی برخورد کرد. 

در دقیقه 53 پرسپولیس روی خطای منتظری بر روی کریمی صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه محمد نوری به بیرون رفت تا برتری همچنان از آن استقلال باشد.

در دقیقه 81 گل دوم استقلال به ثمر رسید. روی نفوذ محسن یوسفی، آرش برهانی با معمارزاده در موقعیت تک به تک قرار گرفت، او را دریبل کرد و با یک پاس طلایی مجتبی جباری را در موقعیت گل قرار دارد تا هافبک استقلال هواداران آبی پوش را برای بار دوم خوشحال کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود که حیدری، کیانوش رحمتی و تیموریان از استقلال و بادامکی، رضایی و زارع کارت زرد نشان داد.

این سومین برد پیاپی آبی پوشان مقابل پرسپولیس بود. ضمن اینکه مظلومی نیز در سومین حضورش در دربی، به سومین برد خود دست یافت.

babaksteghlali بازدید : 270 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (1)
دو پیروزی برای استقلال، یک برد برای پرسپولیس و سه تساوی نتایج 6 دربی قبلی تهران بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جدال سنتی و حساس پرسپولیس و استقلال برای هفتاد و یکمین بار در تاریخ برگزار خواهد شد.

در 6 بازی قبلی هرگز اتفاق نیفتاده که توپی از خط دروازه ها عبور نکند. همین مساله می تواند تماشاگران به دیدن دیداری که بدون گل نخواهد بود، امیدوار کند.

دربی های 65، 66 و 67 هر سه با تساوی مشابه 1-1 خاتمه یافت. در آن زمان این شایعه نیز مطرح شده بود که فدراسیون خواستار مساوی شدن این بازی است.

این نتایج در حالی به ثبت می رسید که در دربی های 62، 63 و 64 نیز همین نتیجه رقم می خورد و باعث می شد که شک اهالی فوتبال بیشتر شود.


در زیر می توانید شاهد تصاویری از 6 دربی قبلی باشید:


                                                        دربی 65:


صحنه به ثمر رسیدن گل استقلال توسط آرش برهانی



شادی متفاوت برهانی از باز کردن دروازه پرسپولیس


----------------------------------------------------------------------------------------------------
دربی 66:
 


مجتبی جباری اولین بار در دربی گلزنی کرد


صحنه رخ دادن خطای پنالتی پس از برخورد توپ به دست علیزاده




----------------------------------------------------------------------------------------------------
دربی 67:


مهار ضربه مهدی شیری توسط وحید طالبلو





گلزنی فرهاد مجیدی در دربی و شروع سریال گلزنی او به پرسپولیس

 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
دربی 68:


شادی منحصر به فرد مجیدی پس از باز کردن دروازه حقیقی





----------------------------------------------------------------------------------------------------
دربی 69




خوشحالی فرهاد مجیدی پس از گلزنی در دقیقه 91



علی دایی پس از شکست در دربی، شیث رضایی را به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه‌اش اخراج کرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------
دربی 70


تقسیم شادی برهانی و مجیدی پس از گل دقیقه 43



پرویز مظلومی در دومین حضور پیاپی اش در دربی باز هم پیروز شد




صحنه خطای محمدی بر روی رضایی که پرسپولیس ها معتقد به پنالتی بودند
درباره ما
Profile Pic
خبر و نظر , عکس وتصویر , شایع وحقیقت , نقل وانتقالات , عزل ونصب ونتایج بازیهایش درلیگ برتر ایران بازیهای جام باشگاه های اسیا و جام حذفی واخبارسایت استقلال تهران را دراینجابخوانید وببینید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور تایلند
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت آیتونز
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • سایت رسمی استقلال تهران:استقلال اعتبارواحترام لیگ ایران ...
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • سایت رسمی استقلال تهران-گالری عکس وتصویر
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 10,874
  • بازدید کلی : 125,861
  • کدهای اختصاصی
    Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net Flag Counter